Dear Moms,

Welcome to the Moms in Prayer France website.

If you're reading this, you problably believe that praying for children bears fruit, and we are convinced you're right. In these uncertain and insecure times, our children and their schools need our prayers more than ever before. As mothers, we too, share your worries and concerns. For us prayer represents a sure and steadfast anchor. We meet regularly in our shared desire to pray for them and their teachers. We can lay down our burdens, with the assurance and peace that comes from knowing God has promised to answer our prayers. Would you like to join us and rediscover the amazing hope of seeing transformation in the life of your children and even a whole generation ?

We would love to hear from you, so feel free to get in touch ! 

 Elisabeth 20181124 141825

 

Karin Schenkel

Elisabeth Rabaini
Regional Coordinator for France 
Karin Schenkel
Country Developer for France 

 Frankreich

9/2018 

France Paris 3. Juni 002

 

 

Quello che una mamma dice

Come mamma single che lavora, il dedicare un'ora del mio tempo ogni settimana per pregare con le altre mamme del gruppo ‘Mamme in Preghiera’ è una priorità. Mi dà la forza di cui ho bisogno per afffrontare la giornata. Mi aiuta a crescere i miei figli e rafforza il mio rapporto con le loro scuole.

Quello che un bambino dice

Grazie mamma che preghi per me                        

Quello che un insegnante dice

Sono incoraggiato nel sapere che le mamme di "Mamme in Preghiera' stanno pregando per me come insegnante e per la scuola dove insegno. Apprezzo questo un sostegno che mi è dato.

Mamme in preghiera Internazionale è un marchio registrato, con licenza d'uso di Moms in Prayer International in California, USA

I cookie rendono più facile per noi fornirti i nostri servizi. Con l'utilizzo dei nostri servizi ci autorizzi a utilizzare i cookie.
Ok Rifiuta